THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, August 29, 2010



Kehidupan aku sekarang nie sangat happy, i'm getting married with my beloved hubby, aku seorang periang,peramah (hanya dengan orang yang tidak sombong) mudah tersentuh jika di sakiti dan sangat sensetif, aku tak suka orang yang bermuka-muka, hanya baik di depan, aku senang berbaik dengan orang yang ingin berbaik dengan aku walaupun baru di kenali, tapi jangan sesekali hilangkan kepercayaan aku terhadap orang tue, memang sukar utk aku percaya lagi... i don't like people talk like a rubbish, and i dont like bullshit... i'm being my self.. aku tidak pandai berdalih2... Senang mendengar nasihat dan cakap orang tapi tidak mudah untuk dipermainkan, setelah pelbagai pengalaman yang aku lalui aku dah sedar erti hidup di dunia nie....

0 comments: